Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΕΒΒΑΤΑΣ: " ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟ"

 Με αφορμή την παρουσία του αλλά και το πολύ όμορφο γκολ που πέτυχε στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου, ο επιθετικός του Εθνικού Σερρών πλέον, Κώστας Κρεββατάς μίλησε στο Goalpost.gr και στον Δημήτρη Μπιτολά, για την νέα του ποδοσφαιρική στέγη, για τα όνειρα του, την πικρία του αλλά και για τον Ρήγα Φεραίο.
Αναλυτικά τα όσα είπε: 
Για την επιστροφή του στο Βόλο αλλά και τον Εθνικό Γαζώρου δήλωσε:

Έχω ανάμεικτα συναισθήματα, γιατί οι επαγγελματικές ομάδες του νομού δεν με πίστεψαν. Προσέφερα στο τοπικό ποδόσφαιρο και είχα και πολύ καλές παρουσίες, παρόλα αυτά η ευκαιρία μου δόθηκε από μία επαγγελματική ομάδα εκτός νομού. Στον Εθνικό Γαζώρου από την αρχή με αγκάλιασαν και η διοίκηση με βοήθησε πολύ. Το κλίμα είναι πολύ καλό. Στόχος της ομάδας του Εθνικού είναι η παραμονή.

Για την Νίκη Βόλου και για τον Ολυμπιακό Βόλου ανέφερε:

Για τη Νίκη ελπίζαμε ότι μπορούσε να κάνει κάτι στη Superleague, αλλά κάναμε λάθος. Από κάποια στιγμή και μετά ξέραμε όλοι ότι θα συνέβαινε αυτό, λόγω των χρεών της. Δεν φοβάμαι για τη Νίκη, θα βρει το δρόμο της. Ο Ολυμπιακός Βόλου έχει πρωταγωνιστικό ρόλο τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία και πιο παλιά στη Superleague είχε κάνει μία πάρα πολύ καλή πορεία. Πιστεύω ότι μπορεί να πετύχει τους υψηλούς στόχους του.

Για την προηγούμενη ομάδα του, τον Ρήγα Φεραίο τόνισε:

Μόνο ευχάριστα πράγματα έχω να πω για αυτή την ομάδα. Με βοήθησαν και με πίστεψαν πολύ και η διοίκηση και ο προπονητής μου, ο Λάκης Μπακάλης. Ακόμη και πριν τον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου ήταν κοντά μου, με επισκέφτηκαν στο ξενοδοχείο. Όταν έφυγα από την ομάδα συγκινήθηκα πολύ, γιατί ήμασταν σαν οικογένεια. Εύχομαι στο μέλλον οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν.

Για τα νέα παιδιά, που ξεκινούν τώρα τα πρώτα τους ποδοσφαιρικά βήματα αλλά και για το δικό του μέλλον επεσήμανε:

Πρέπει στις μικρές ηλικίες να δουλέψουν περισσότερο τα παιδιά, γιατί είναι μια πολύ σημαντική περίοδος για την μετέπειτα εξέλιξή τους. Θέλω στο μέλλον να παίξω στην Superleague, αλλά κάποια στιγμή να παίξω ποδόσφαιρο και στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή όμως σκύβω το κεφάλι και με πολύ δουλειά στις προπονήσεις, ελπίζω όταν τελειώσει αυτή η χρονιά στον Εθνικό, να έχω πετύχει κάτι καλό.

Για το δικό του ευχαριστήριο μήνυμα είπε:

Ευχαριστώ τους ανθρώπους που δεν με πίστεψαν, γιατί με έκαναν πιο δυνατό. Πάντα πίστευα ότι κάποια στιγμή θα γινόμουν επαγγελματίας, παρόλο που εκείνοι δεν το πίστευαν. Ευχαριστώ την οικογένεια μου που με στηρίζει και ειδικά τον πατέρα μου που βρίσκεται κοντά μου όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης, ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο Ρήγα Φεραίο.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK KAI ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ "ΣΕΛΙΔΑ"