Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

ΤΑΣΟΣ ΤΣΕΛΕΠΗΣ: "ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟ"

 Δηλώσεις του Τάσου Τσελέπη φιλοξένησαν τόσο η εφημερίδα "Θεσσαλία" όσο και το magnesiasports.gr, όπου ο Τάσος μίλησε με αφορμή την ένταξη του στους κόλπους της ομάδας μας.
Ο Τάσος, που έκανε το μεγάλο βήμα καθώς από την Α' Τοπική που έπαιξε τα προηγούμενα χρόνια (πρωταθλητής περιόδου 2015-16 και 1ος σκόρερ της ομάδος του με 16 τέρματα, συν άλλα 3 στα μπαράζ ανόδου), τη νέα σεζόν θα φοράει την κυανόλευκη φανέλα του Ρήγα Φεραίου.

 Ο 20άχρονος σέντερ φορ ξεκίνησε
από την ακαδημία της ΑΠΟΒ, έπαιξε στην ακαδημία του Ολυμπιακού Βόλου, τις ομάδες Κ17, Κ19 των ερυθρολεύκων, για 1,5 χρόνο στον Άρη Μελισσατίκων και πέρυσι στον Ηρακλή Βόλου, μίλησε στο magnesiasports για τη μεταγραφή του.
Αρχικά ανέφερε: “Είναι τιμή μου που αποτελώ μέλος της ομάδος του Ρήγα Φεραίου, που είναι ένα σωματείο με διαχρονική πορεία, πολλές επιτυχίες και βαριά φανέλα. Για εμένα αυτή η μεταγραφή αποτελεί μια καινούργια πρόκληση και ακόμη ένα σκαλοπάτι για τις προσωπικές μου φιλοδοξίες στο χώρο του ποδοσφαίρου. Είμαι πολύ χαρούμενος και μέσω της σκληρής δουλειάς, θα προσπαθήσω να κερδίσω μια θέση στην ενδεκάδα, να δείξω την αξία μου, να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να έρθει η επιτυχία σε ομαδικό αλλά κι ατομικό επίπεδο. Περιμένω να ανυπομονησία να αγωνιστώ με τη φανέλα του Ρήγα Φεραίου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόουτς και τους ανθρώπους της διοίκησης για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου”.
Αναφορικά με τις δυσκολίες της Γ' Εθνικής και το γεγονός πως στον Ρήγα αγωνίστηκαν τα τελευταία χρόνια επιθετικοί που πήραν μεταγραφή, σχολίασε: “Από την πλευρά μου, υπάρχει πολύ μεγάλη θέληση. Σίγουρα οι απαιτήσεις της Γ' Εθνικής είναι διαφορετικές με το επίπεδο σαφώς πολύ υψηλότερο από το τοπικό πρωτάθλημα αλλά νιώθω έτοιμος να ανταποκριθώ σε αυτές. Πιστεύω πως όλα θα πάνε πολύ καλά, εύχομαι να έχουμε όλοι στην ομάδα την υγεία μας. Σχετικά με την παράδοση των επιθετικών που αναφέρατε, μακάρι να τη συνεχίσω μέσα από τη σκληρή δουλειά. Περιμένω να ξεκινήσει η προετοιμασία και η αγωνιστική δράση”.
Τέλος, ο Τάσος Τσελεπής, προς τιμήν του, δεν παρέλειψε να δώσει τις ευχαριστίες του στην πρώην πλέον ομάδα του: “Θέλω να ευχαριστήσω τον Ηρακλή Βόλου με τον οποίον έζησα μια καταπληκτική σεζόν με την κατάκτηση του τίτλου της Α' Τοπικής και ιδιαίτερα τον προπονητή Γιάννη Φασουράκη που από το ξεκίνημα, μου έδειξε εμπιστοσύνη, μου έδωσε αυτοπεποίθηση και με βοήθησε μέσα από την πρωταθλήτρια ομάδα, να αναδειχθώ κι εγώ”.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK KAI ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ "ΣΕΛΙΔΑ"