Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΚΩΣΤΑΣ ΓΟΥΤΟΥΛΗΣ: "Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ"

  Αποτελεί σταθερότατη παρουσία στο δεξί άκρο της άμυνας μας από τον Ιανουάριο του 2012 και μετά. Αν και είναι ο μικρότερος της ομάδας (μαζί με τον Αιμίλιο Ρέβη και Κλαούντιο Ποτόμι) έχει καταφέρει να συμπληρώσει 47 συμμετοχές μέχρι σήμερα σκοράροντας και 2 τέρματα.
 Ο Κωνσταντίνος Γουτούλης είναι πλέον από τους βασικούς παίκτες στον Ρήγα Φεραίο, αν και μόλις πριν 4 μήνες συμπλήρωσε το 18ο έτος της ηλικίας του.
 Ο "μικρός" της ομάδας μας μιλά στο blogspot του συλλόγου μας και μας αποκαλύπτει τις σκέψεις και τα συναισθήματα του:

Κωνσταντίνε καλησπέρα και σε ευχαριστούμε που μας φιλοξενείς στο σπίτι σου για αυτή την συνέντευξη.
Καλησπέρα σε σας και σε όλους τους φίλους της ομάδας μας. Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να επικοινωνήσω με τον κόσμο μας και συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε.


Ήρθες στην ομάδα μας τον Ιανουάριο του 2012 και από τότε κάθε χρόνο αγωνίζεσαι σε μεγαλύτερη κατηγορία. Το έχεις σκεφτεί ποτέ;
  Πράγματι, αν και θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι προέρχομαι από τις Ακαδημίες του Ρήγα Φεραίου. Εκεί ξεκίνησα το ποδόσφαιρο και στην συνέχεια ακολούθησε η παρουσία μου στην ομάδα της Χλόης και στον Α' Τοπικό για 1,5 χρόνο περίπου μέχρι που μεταγράφηκα στον Ρήγα τον Ιανουάριο του '12. Θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα ότι περίμενα να ανεβαίνουμε κάθε χρόνο και κατηγορία αλλά είναι κάτι που πραγματικά καμαρώνουμε γι' αυτό όλα τα παιδιά.

Τα κατάφερες πάντως μια χαρά αφού προσαρμόστηκες αμέσως σε μια ομάδα που έκανε πρωταθλητισμό. Το περίμενες αυτό;
  Για να είμαι ειλικρινής πίστευα ότι μπορώ και αξίζω να αγωνιστώ στον Ρήγα αλλά όχι δεν περίμενα άμεσα να καθιερωθώ και μάλιστα να κάνω τόσες πολλές συμμετοχές μέχρι σήμερα. Βέβαια σε αυτό βοήθησε και η υποχρέωση των ομάδων στο περσινό πρωτάθλημα της Δ' Εθνικής να χρησιμοποιούν "μικρούς" στην αρχική τους ενδεκάδα. Όπως και να έχει όμως το χαίρομαι και το απολαμβάνω.

 Ερχόμενος στον Ρήγα, υπήρχε κάποιος συμπαίκτης σου, που σε βοήθησε να προσαρμοστείς τόσο στο κλίμα της ομάδος όσο και στο να "βρεις τα πατήματα" σου μέσα στο γήπεδο;
 Αγωνιστικά αυτό που με βοήθησε πάρα πολύ και πιστεύω βοήθησε σε βάθος χρόνου και όλη την ομάδα, ήταν το γεγονός πως υπήρχε μεγάλη ομοιογένεια στην αμυντική γραμμή. Οι παίκτες που αποτελούμε την άμυνα αγωνιζόμαστε συνέχεια μαζί όλο αυτό το διάστημα και σίγουρα αυτό βοηθά αρκετά τόσο τον κάθε παίκτη όσο και την συνολική αμυντική λειτουργία. Με βοήθησαν όλοι μαζί και ο καθένας με τον τρόπο του ώστε να γίνω μέλος της ομάδας. Εξωαγωνιστικά θα έλεγα ότι τα πράγματα ήταν ακόμα πιο εύκολα, αφού τα περισσότερα παιδιά είμαστε από το Βελεστίνο ή τις γύρω περιοχές και γνωριζόμαστε αρκετά καλά μεταξύ μας.

Φαντάζομαι έχεις ακούσει την έκφραση "η ζωή κάνει κύκλους". Πρώτος γύρος και ο αγώνας στην Νάουσα. Δεύτερος γύρος και ξανά αντίπαλος η Νάουσα στο εντός έδρας αγώνα. Τι μεσολάβησε και τι εμπειρίες αποκόμισες.
Τα δύο απόλυτα αντίθετα συναισθήματα για μένα στην φετινή σεζόν και θα τολμούσα να πω ότι και τα δύο τα κρατώ σαν ένα πολύ καλό μάθημα. Το πρώτο ματς στην Νάουσα εξελίχθηκε πολύ άσχημα για τον Ρήγα αλλά και για μένα ειδικά. Χρεώθηκα πέναλτι (αν και η μπάλα δεν βρήκε στο χέρι μου αλλά στον μηρό), αισθανόμουν τα πόδια που πολύ βαριά και πραγματικά ήταν ίσως η χειρότερη εμφάνιση μου. Στο ημίχρονο ζήτησα να γίνω αλλαγή μην θέλοντας να "καταστρέψω" τις προσπάθειες των συμπαικτών μου. Αντίθετα στον δεύτερο γύρο ο Ρήγας ήταν εντυπωσιακός, πραγματικά το χάρηκα το ματς αυτό και αποκορύφωμα όλων για μένα ήταν το γκολ που πέτυχα λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Ειλικρινά ένιωσα πολύ όμορφα εκείνη την στιγμή. Αυτό που μεσολάβησε ήταν η στήριξη του κ. Μπακάλη προς το πρόσωπο μου και τον ευχαριστώ δημόσια για αυτό. Μετά την άσχημη εμφάνιση στην Νάουσα, με κράτησε στην αρχική ενδεκάδα, δείχνοντας ότι πιστεύει σε μένα και βοηθώντας με σταδιακά να αποβάλω το άγχος και να αποδώσω όσο καλύτερα μπορώ.

 Υποθέτω για αυτόν τον λόγο του αφιέρωσες το γκολ σου, μόλις σκόραρες;
Μου βγήκε αυθόρμητα. Δεν ήταν κάτι που το είχα σχεδιάσει αφού ούτως ή άλλως δεν περιμένω να σκοράρω στους αγώνες, λόγω της θέσης στην οποία αγωνίζομαι. Το χάρηκα όμως με όλη μου την ψυχή και πιστεύω ότι το χάρηκε και ο προπονητής μου.

 Πέρυσι, είχες την ευκαιρία να επισκεφτείς τις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Πειραιώς στου Ρέντη και να δοκιμαστείς από τους πρωταθλητές Ελλάδος ; Θα ήθελες να μας μιλήσεις για αυτήν σου την εμπειρία;
  Ήταν κάτι το ξαφνικό, αφού χωρίς να το περιμένω κλήθηκα να μεταβώ στου Ρέντη και να δοκιμαστώ στον Ολυμπιακό, από τον κ. Ζελενίτσα. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφη εμπειρία και θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι από δική μου μπαλιά 30 μέτρων σκόραρε ο συμπαίκτης μου στο δίτερμα. Πιστεύω ότι αν και η όλη εμπειρία κράτησε μόλις 2 μέρες εντούτοις μου έδωσε ενέργεια και κίνητρο ώστε να συνεχίσω την προσπάθεια για να γίνω καλύτερος και να επιδιώξω να αγωνιστώ σε υψηλότερο επίπεδο.

  Πιστεύεις ότι έχεις τα φόντα να αγωνιστείς σε ένα υψηλότερο επίπεδο από ότι τώρα;
  Καταρχήν είναι ωραίο που η ομάδας μας, μας δίνει την ευκαιρία κάθε χρόνο να αγωνιζόμαστε ένα επίπεδο πιο πάνω. Και του χρόνου η Γ' Εθνική με 4 ομίλους θα είναι ακόμα πιο δύσκολη και ανταγωνιστική ενώ θα τραβήξει το ενδιαφέρων από όλες τις ομάδες των παραπάνω κατηγοριών. Πέρα όλων αυτών, είμαι αρκετά νέος και θα ήθελα κάποια στιγμή να μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω τον εαυτό μου σε μια υψηλότερη κατηγορία.

  Ο Ρήγας πιστεύεις ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε ένα πιο ανταγωνιστικό επίπεδο;
  Ο Ρήγας αυτή την στιγμή πιστεύω ότι έχει υλικό για τα επόμενα  6-7 χρόνια τουλάχιστον. Το μόνο που χρειάζεται είναι 3-4 προσθήκες, σε όλα τα επίπεδα, και τότε δεν θα έχει να ζηλέψει κάτι από τις υπόλοιπες ομάδες.

Κωνσταντίνε σε ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σου και σου ευχόμαστε να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα.
Εγώ σας ευχαριστώ και εύχομαι ο Ρήγας μας, να μας χαρίσει πολλές ακόμα χαρές και επιτυχίες.

Θυμηθείτε το πολύ ωραίο γκολ του Κωνσταντίνου εναντίον της Νάουσας:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK KAI ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ "ΣΕΛΙΔΑ"