Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΖΟΒΑΡΑΣ: " ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΡΗΓΑ "

Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η τελευταία μεταγραφή της ομάδας μας. Ο Αντώνης Τζοβάρας από χθες είναι παίκτης του Ρήγα Φεραίου και με μίλησε στον Φώτη Γαλούση και στο magnesiasports.gr για αυτή την νέα πρόκληση στην καριέρα του.
 
"Ο Ρήγας Φεραίος έβαλε ένα “θωρηκτό” στην επιθετική του γραμμή, έναν ποδοσφαιριστή που είναι εξαιρετικός στο ψηλό παιχνίδι και ξέρει να παίζει με
πλάτη στο τέρμα. Ο 22χρονος Αντώνης Τζοβάρας αγωνίστηκε στο δεύτερο μισό της περσινής περιόδου στην ΑΕ 2002 απ' όπου αναδείχθηκε, καθώς βρέθηκε στο Βόλο για την πρακτική άσκηση του ΤΕΦΑΑ. Έχοντας ολοκληρώσει πλέον τις σπουδές του στην γυμναστική ακαδημία και περιμένοντας να πάρει το πτυχίο τον Σεπτέμβριο, θέλει στο σύλλογο του Βελεστίνου να κάνει νέο ξεκίνημα."
Για αυτό μίλησε στο magnesiasports. 

Για τη μεταγραφή του τόνισε: “Από τη μεριά μου σίγουρα υπάρχει φοβερή όρεξη για δουλειά, βλέπω αυτή τη μεταγραφή στον Ρήγα Φεραίο σαν μια νέα ευκαιρία να επιστρέψω σε υψηλό επίπεδο. Θέλω μέσω της δουλειάς να βοηθήσω πρώτα την ομάδα και μετά τον εαυτό μου. Αποτελεί τιμή για κάθε ποδοσφαιριστή να φορέσει αυτή τη φανέλα και ειδικά μετά τα τελευταία χρόνια που ο Ρήγας Φεραίος έχει καταστεί μια υπολογίσιμη και σταθερή δύναμη στη Γ' Εθνική. Δεν θέλω να πω πολλά λόγια, θέλω να δείξω στο γήπεδο την αξία μου, ο αγωνιστικός χώρος είναι ο καθρέπτης για κάθε ποδοσφαιριστή”.
Σχετικά με το επίπεδο της κατηγορίας, σχολίασε: “Έχω αγωνιστεί ξανά στη Γ' Εθνική, χωρίς αμφιβολία υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του πρωταθλήματος αυτού και του τοπικού. Με σκληρή δουλειά και μεγάλη διάθεση απ' όλους, ευελπιστώ ότι θα πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Υπάρχουν στέρεες βάσεις, ένας προπονητής από τους κορυφαίους του νομού και της κατηγορίας που γνωρίζει εξαιρετικά το πρωτάθλημα, αξιόλογοι ποδοσφαιριστές που παίζουν χρόνια στο σύλλογο και τον έχουν οδηγήσει στις σεζόν των επιτυχιών. Προσωπικά θα δώσω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου, με υγεία και σταθερά βήματα εκτιμώ πως όλα θα πάνε καλά”.
Για το εάν περίμενε την μεταγραφή, απάντησε: “Ήταν κάτι που το έψαχνα τώρα που απαλλάχθηκα από τις υποχρεώσεις μου στο πανεπιστήμιο, που ολοκλήρωσα τις σπουδές. Ήθελα να επιστρέψω σε υψηλότερο επίπεδο, να αρπάξω όποια ευκαιρία μου δοθεί στη Γ' Εθνική. Ελπίζω τα καλύτερα να έρθουν. Για τη μεταγραφή, θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ρήγα και τον προπονητή για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε εμένα και να τονίσω την υπόσχεσή μου ότι θα είμαι παίκτης-στρατιώτης που θα δώσει τα πάντα για τη φανέλα και την ομάδα. Επίσης, να ευχαριστήσω την ΑΕ 2002 όπου αγωνίστηκα πέρυσι και να ευχηθώ ό,τι καλύτερο για τη νέα σεζόν”.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK KAI ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ "ΣΕΛΙΔΑ"